Vintertræningslejr i Sondrup
30.01.2022 kl. 00.00 - 30.01.2022 kl. 16.00
Sandbjerglejren i Sondrup
Beskrivelse
Selvom der er nogle måneder til cykelsæsonen 2022 for alvor starter, så er det nu at træningen skal sikre grundformen til hele sæsonen.

Traditionen tro afholder vi træningslejr i Sondrup i sidste weekend af januar. Tilmelding kan ske via klubmodul. Prisen er 200 kr/deltager

Sidste frist for tilmelding er den 21. januar (af hensyn til indkøb af forplejning). Tilmeld også spisning fredag aften - hvis du kommer fredag.

Træningslejren er åben for alle ryttere i klubben. Forældre, trænere og ledere er også velkomne til at overnatte, der er masser af overnatningspladser.

De ansvarlige for de enkelte afdelinger arrangerer selv indholdet på weekenden, f.eks. afgangstid fra Odder til Sondrup, træningsruter og forventet hjemkomst søndag. Tag fat i din afdelingsansvarlige/trænere for mere information.

Vi ses til en fantastisk træningslejr!

Bestyrelsen i Oddercykelklub.

Odder Cykel Klub