Tour De Himmelfart 2022
Tilmeldingsfrist er overskredet

Så er det igen blevet tid til Tour De Himmelfart - Nordeuropas største etapeløb for børne- og ungeryttere.

Løbet afholdes i vanlig stil i Kr. Himmelfartsferien, hvilket i år falder fra den 26. – 28. maj.

Det er et stort arrangement og vi har brug for at få dækket mere end 300 vagter og opgaver, så vi har brug for jeres hjælp.

I bedes derfor skrive tilbage senest på søndag d. 1. Maj , hvilke opgave I ønsker at hjælpe med.

I bedes sætte krydser ud for alle de opgaver som I har mulighed for at hjælpe.

Det forventes, at hver aktive rytter i klubben bidrager med vagter svarende til mindst 20 timer – og husk, det behøver ikke kun være mor og far der hjælper til.

Jo flere krydser I sætter, jo lettere bliver det at fordele opgaverne, så alle får de tider de ønsker at hjælpe.

I må også meget gerne aktivere familie og venner, da vi som skrevet har brug for rigtig mange hjælpere, for at Tour De Himmelfart igen kan blive en succes.

Overskuddet fra Tour De Himmelfart, er en væsentlig del af cykelklubbens budget og dermed af klubbens daglige drift.

Benyt venligst vedhæftede worddokument med dine ønsker til deltagelse.  /cms/../cms/Cluboddercykelklub/ClubImages/OCK_TDH22_supportskema.docx

04.05.2022
26.05.2022 kl. 08.00 - 28.05.2022 kl. 18.00
Odder