Velkommen

Odder Cykel Klub (OCK) blev stiftet i 1972, og vi har i dag ca. 50 licens ryttere. I klubben køres der landevejsløb under licens fra Danmarks Cykle Union. Vi er repræsenteret i stort set alle klasser fra U11 til A feltet.

Gennem de mange aktiviteter, træning, træningslejre og cykelløb mm., skabes der gode rammer for træning og godt kammeratskab. Vi har plads til alle: den nystartede og de garvede og den ambitiøse.

Hvornår?
Hver tirsdag og torsdag i cykelsæsonen (april til oktober) er der træning kl. 1700-1830. Træningen starter fra vores klubhus i OdderSkulle du have lyst til at cykle eller bare besøge os, er du velkommen til at møde op til træning kl. 1700 eller til en snak kl. 1830 på følgende adresse:

Odder Cykel Klub
Nølevvej 6
8300 Odder

Vi holder til i det lille gule hus ved indkørslen til svømmehallen